Am primit un produs deteriorat
Dacă bunurile sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul a fost intact, vă rugăm să informați firma de curierat, cât mai repede posibil (vedeți informațiile de contact ale companiilor de curierat) sau luați legătura cu noi. Dacă este posibil, contactați-ne imediat după ce ați identificat problema, astfel încât să vă putem ajuta cât mai repede. În cazul în care bunurile sunt deteriorate sau dacă coletul a fost pierdut și ați utilizat serviciul nostru pentru Asigurarea coletelor, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienți ca să vă putem expedia produsele din nou.
Unde să returnez produsul
Firme de curierat
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Lu–Vi 9–17:30
Întrebări frecventey
Trebuie să preiau coletul de la transportator, dacă ambalajul este vizibil deteriorat?
De ce am nevoie pentru a depune o plângere la linia de relații cu clienții în legătură cu produsul deteriorat?
Cum să returnez produsul deteriorat?