Politica de confidențialitate pe Vivantis.ro

Pagina Vivantis.ro vă este ajustată dumneavoastră. În baza comportamentului dumneavoastră pe web personalizăm conținutul și vă afișăm ofertele și produsele relevante. Făcând click pe butonul „Înțeleg” sau pe oricare alt link în afara acestei bare, sunteți de acord cu utilizarea cookies și oferirea datelor despre comportamentul dumneavoastră pe web, pentru a vă afișa publicitatea țintită pe rețelele sociale și de publicitate sau pe alte pagini web. Personalizarea și reclama țintită pot fi oricând dezactivate în Setări confidențialitate.

Lichidare de stoc de vară până la -80 %. De la geantă la parfumi.
2 luni pentru întoarcerea
Serviciul Clienți  [email protected] | +40 312 295 132
Menu

Intuition - EDP

Brand: Estée Lauder Cod: pEL002
Variante produs (1):

Descriere

Un miros clar și senzorial care reflectă claritatea vocii interioare care este inerentă fiecărei femei. O picătură de chihlimbar, capturată într-o sticlă, prezintă o aromă splendidă bogată. Intuiția pe piele se răspândește prin căldură, feminitate și senzualitate.

Parfumul a fost lansat in anul 2000.

Compoziție

Cap

mandarin, bergamot, grapefruit, verdeață proaspătă

inimă

petale gardenie, frezii, rododendron chinezesc

Fundație

Amber p>

Produsul este, de asemenea, în secțiunile

Brand: Estée Lauder

În New York, a fost anul 1946, Joseph Lauder Estee soția sa a început producția de cosmetice. Tactica de marketing a fost foarte de succes, pentru că a permis clienților să încerce produsul înainte de a cumpăra, care a atras o clientelă mare și stabil. Deja în 1960, Estée Lauder International Company. Premii atras din întreaga lume. Patru ani mai tarziu, compania a introdus un parfum Aramis pentru Live. Continuat să se extindă gama de produse, ceea ce de fapt a însemnat dominația pieței de cosmetice, deoarece satisface nevoile femeilor și bărbaților, atât în domeniul de cosmetice, precum și arome captivante.

Mai multe

În New York, a fost anul 1946, Joseph Lauder Estee soția sa a început producția de cosmetice. Tactica de marketing a fost foarte de succes, pentru că a permis clienților să încerce produsul înainte de a cumpăra, care a atras o clientelă mare și stabil. Deja în 1960, Estée Lauder International Company. Premii atras din întreaga lume. Patru ani mai tarziu, compania a introdus un parfum Aramis pentru Live. Continuat să se extindă gama de produse, ceea ce de fapt a însemnat dominația pieței de cosmetice, deoarece satisface nevoile femeilor și bărbaților, atât în domeniul de cosmetice, precum și arome captivante.

Estée Lauder
zile
:
ore
:
minute
:
secunde