Politica de confidențialitate pe Vivantis.ro

Pagina Vivantis.ro vă este ajustată dumneavoastră. În baza comportamentului dumneavoastră pe web personalizăm conținutul și vă afișăm ofertele și produsele relevante. Făcând click pe butonul „Înțeleg” sau pe oricare alt link în afara acestei bare, sunteți de acord cu utilizarea cookies și oferirea datelor despre comportamentul dumneavoastră pe web, pentru a vă afișa publicitatea țintită pe rețelele sociale și de publicitate sau pe alte pagini web. Personalizarea și reclama țintită pot fi oricând dezactivate în Setări confidențialitate.

Dermacol Happy Week: Reducere 20 – 50 % & cadou pentru fiecare comandă de peste 46 lei
2 luni pentru întoarcerea
Serviciul Clienți  [email protected] | +40 312 295 132
Menu

La Femme - lapte de corp

Brand: Prada Cod: pPD072
Variante produs (1):

Descriere

La Femme de la Prada este un parfum pentru femei, care este exact pentru cei care nu au o relație certă. Pot fi prieteni, iubiti, sau soti.Acest parfum este compus din condimente și miere. Mai mult decât atât, din Bush, tuberoza, iris și ylang-ylang. Baza este din vetiver cu vanilie. 

Compoziție

Cap
condimente, miere de albine
inimă
frangipani, tuberoza, iris, ylang-ylang
Fundație
vetiver, vanilie

Parametrii

Origine
Italiană
Brand: Prada

Mario Prada a deschis primul său butic în Milano în 1913, în cazul în care a vândut produse din piele de înaltă calitate și accesorii. Comerț a fost destul de stabil, dar la 70. de ani de concurenți puternici, cum ar fi Gucci și Prada Hermes aproape a ajuns la marginea falimentului. În 1978, Miuccia Prada și soțul ei Patrizio Bortelli a preluat managementul comerțului muribunde. Patrizio a luat la Task Management, în timp ce Miuccia propus de colectare. Acum, după trei decenii, Prada este una dintre cele mai cunoscute și mai de succes companii de moda. De la mijlocul 90. ani au fost doar câteva simboluri fi puternic ca Prada ciocanul triunghi de argint. Puterea brandului este astfel încât el poate transforma simplu negru rucsac nailon în supliment nostalgic. Combinație destul de management inteligent, design inteligent și mass-media Prada construit în prima linie a industriei de design.

Mai multe

Mario Prada a deschis primul său butic în Milano în 1913, în cazul în care a vândut produse din piele de înaltă calitate și accesorii. Comerț a fost destul de stabil, dar la 70. de ani de concurenți puternici, cum ar fi Gucci și Prada Hermes aproape a ajuns la marginea falimentului. În 1978, Miuccia Prada și soțul ei Patrizio Bortelli a preluat managementul comerțului muribunde. Patrizio a luat la Task Management, în timp ce Miuccia propus de colectare. Acum, după trei decenii, Prada este una dintre cele mai cunoscute și mai de succes companii de moda. De la mijlocul 90. ani au fost doar câteva simboluri fi puternic ca Prada ciocanul triunghi de argint. Puterea brandului este astfel încât el poate transforma simplu negru rucsac nailon în supliment nostalgic. Combinație destul de management inteligent, design inteligent și mass-media Prada construit în prima linie a industriei de design.

Prada
zile
:
ore
:
minute
:
secunde