Produsul nou nu-mi convine
Produsele nu corespund din colet așteptărilor dvs.? Cu noi aveți la dispoziție 2 luni pentru a le returna fără a oferi vreun motiv, e suficient să le returnați nefolosite și în ambalajul original. Aveți nevoie de mai mult timp pentru a vă decide? Pentru o taxă simbolică, puteți adăuga în coș o perioada de returnare prelungită până la 6 luni. În același mod, puteți returna și mărfurile ridicate de la punctele de distribuire.
Unde să returnez produsul
- Completați și printați formularul pentru "Retragere din contract" (îl puteți descărca AICI). Informațiile necesare, pentru a completa acest formular, sunt indicate în contractul de vânzare-cumpărare prezent în colet.
- Produsele trebuie să fie în starea în care le-ați primit. În acest caz, vom rambursa prețul integral al bunurilor.
- În cazul în care returnați produse de gen Smartwatch etc., este necesar să dezinstalați toate aplicațiile și datele care au fost instalate, anulați și înregistrarea de pe site-ul recomandat de producător.
- Împachetați cu atenție bunurile, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul traseului. Nu uitați să puneți în colet formularul completat pentru retragerea din contract.
- Trimiteți bunurile către:
- Vivantis-Frogman
- Str. Borsului, Nr.56,
- 410605 Oradea, Bihor
Puteți să găsiți informații suplimentare cu privire la soluționarea reclamațiilor în rubrica Returnări.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Luni - Vineri
9:00-19:00
Întrebări frecvente
Dacă ați achiziționat din magazinul nostru online mărfuri în calitate de consumator (pe factură nu este indicat CIF-ul), aveți dreptul con în conformitate cu legea § 1829 din alin. 1 din codul nou civil, să vă retrageți din contract în termen de 14 zile de la primirea mărfii fără a oferi vreun motiv.
Puteți exercita acest drept dacă mărfurile nu vi se potrivesc sau nu corespund necesităților dvs. din orice motiv. În plus, la noi vă puteți retrage din contractul de cumpărare peste perioada legală, într-o perioadă extinsă de 2 luni (60 de zile) de la primirea mărfurilor sau contra cost într-o perioadă de 6 luni (183 zile) de la preluare. Mărfurile pe care le veți returna peste termenul legal (14 zile) nu pot fi utilizate, expirate, parțial sau total consumate sau deteriorate și vor fi verificate după ce le vom prelua.
Testarea înseamnă punerea în funcțiune a bunurilor și evaluarea adecvată a tuturor funcțiilor pe care produsele trebuie să le îndeplinească conform cerințelor clientului. Cu toate acestea, produsele nu trebuie să fie folosite.
Nu îndepărtați foliile de protecție, autocolantele și etichete producătorului, dacă acest lucru nu este strict necesar.
Ambalajul nu reprezintă obiectul achiziționării sau o parte din produsul achiziționat. Cu toate acestea, Vivantis are dreptul să returneze valoarea reală, luând în considerare starea ambalajului de la bunurilor returnate. Aceste costuri sunt întotdeauna stabilite individual și facturate/creditate cu valoarea bunurilor returnate.
Puteți să returnați produsul care a fost parțial deteriorat, dar în acest caz avem dreptul să reducem valoarea produselor rezultată din manipularea acestora.
Dacă doriți să primiți valoarea integrală a prețului de achiziție plătit, vă rugăm să restituiți bunurile în întregime, împreună cu toate accesoriile care au fost incluse în pachetul de vânzare. Dacă returnați bunurile fără accesorii, avem dreptul de a reduce suma de restituire cu valoarea accesoriilor lipsă.
Termenul limită pentru retragere din contract durează 14 zile calendaristice, acesta începe să funcționeze a doua zi calendaristică de la primirea bunurilor de către consumator (de ex. în cazul în care mărfurile au fost preluate de către client vineri, perioada de retragere se ia în calcul începând cu ziua de sâmbătă).
Este important să respectați termenul limită de "Retragere din contract". Perioada de renunțare la contract se menține în cazul în care consumatorul trimite o notificare către antreprenor că întenționează să se retragă din contract.
Vă rugăm să returnați bunurile către departamentul de reclamații împreună cu formularul pentru "Retragere din contract" (îl puteți descărca AICI) și copia contractul de vânzare-cumpărare care face parte din colet.
Returnarea mijloacelor financiare este valabilă doar pentru mărfuri. Suma achitată pentru extinderea perioadei de garanție și perioada extinsă pentru retragerea din contract, nu poate fi returnată în cazul retragerii din contract, deoarece reprezintă un serviciu nu un produs.
Banii pentru produsele returnate se rambursează în contul dvs. bancar în format IBAN în termen de 14 zile de la retragerea din contract, însă rambursarea poate întârzia în cazul în care nu am primit produsele înapoi. Costurile de returnare sunt suportate de către client.
Prin lege, consumatorul nu se poate retrage din contract pentru:
- bunurile livrate care au fost personalizate după specificațiile prezentate de consumator.
- produse susceptibile de a expira rapid precum și produse care sunt, dupa livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator
- înregistrari audio, video, sau programe informatice - dacă au fost desigilate;
Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea Dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții telefonic sau prin e-mail. Pentru mai multe informații, consultați rubrica Termeni și condiți Vivantis.