loading

Sfaturi pentru cumpărători


CUM SĂ CUMPĂRAȚI

Procesul de cumpărare din magazinul nostru online e simplu, aici vă prezentăm instrucțiunile simplificate cum să procedați făcând cumpărătura:

1) PUTEȚI ALEGE PRODUSELE PRIN MAI MULTE MODALITĂȚI:
  1. Fulltext - introduceți numele produsului în câmpul de căutare din bara de sus și apăsați pe lupă – produsul dorit va fi căutat cu ajutorul fulltext-ului.
  2. După tipul produsului - alegeți din meniul orizontal – femei, bărbați, copii, noutăți, promoții ș.a.m.d.
  3. După marcă – alegeți din meniu Producători sau dați click pe Mărci
  4. După preț – din lista de producte în filtru din dreapta bifați filtru Preț
  5. Selectarea din meniul situat pe pagina de start – Mărcile de top, Noutăți și oferte,Vă poate interesa. Puteți selecționa toți producătorii, toate noutățile și toate mărci.
  6. Articolele selectate pot fi păstrate în inimoare. E de ajuns să faceți click la produsul selectat pe inimioare și productul se va păstra în inimioare. Produsele salvate le puteți vizualiza la fiecare vizita repetata, dați click pe Inimioarele mele în colțul din dreapta sus de lângă coșul de cumpărături.

Nu sunteți sigur în alegerea produsului potrivit pentru apropiații dvs.  sau nu știi cum să comandați? Contactati-ne pe e-mail sau telefon - vă vom sfătui!

2) INFORMAȚIA DETALIATĂ DESPRE PRODUSE

Făcând clic pe imagine sau denumire ajungeți la produsul ales, unde găsiți informații detaliate de - pret, timpul de livrare (timpul de livrare este specificat în zilele lucrătoare), codul produsului, o descriere detaliată, puteți vedea o fotografie detaliată etc.

3) ADĂUGAREA PRODUSELOR ÎN COȘ ȘI SCHIMBAREA NUMĂRULUI DE UNITĂȚI
Dacă doriți să cumpărați produsele selectate, faceți clic pe butonul "Adaugă în coș". Apoi puteți continua cumpărăturile sau mergeți la produsele din coș. Accesând coșul veți vedea produsele adăugate anterior în coș (denumire produsului, cantitate, preț) și un formular pentru alegerea modului de plătă și livrăre, pe care e necesar să-l îndepliniți pentru finisarea cu succes a cumpărăturii dvs.. Dacă doriți să achiziționați mai multe unități al produsului ales, selectați din caseta "Cantitate" numărul dorit de unități. Produsele vor fi puse automat în coș și suma se va recalcula.

4) ADĂUGAREA URMĂTORULUI PRODUS ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
În cazul în care doriți să adăugați în coșul de cumparaturi alte produse, continua ca la punctul 3, deci alegeti produsul și în detaliile despre produs faceți click pe butonul "Adaugă în coș". În timpul cumpărăturii puteți vizualiza oricând conținutul coșului de cumparaturi făcând click pe " coș" (în partea dreapta de sus a paginii). Produse înscrise în coș nu înseamnă cumpărate, aceasta va avea loc doar atunci când completați și trimiteți formularul de comandă.

5) ELIMINAREA PRODUSELOR DIN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
Dacă doriți să eliminați unele produse din coșul de cumpărături e suficient să apăsați pictograma “X” pentru poziția dată și produsul va fi eliminat.

6) TRIMITEREA COMENZII
Verificați cu atenție dacă corespunde tipul, cantitatea și prețul produselor alese de dvs. Alegeți metoda de livrare (Cargus, GLS) și de plată (ramburs, prin transfer bancar,cu card de credit). Completați cu atenție informațile de contact - numele, prenumele,adresa, telefonul și e-mail.

Apoi, faceți clic pe "Trimite comanda".

În cazul în care toate detaliile sunt completate corect, comanda va fi trimisă.

7) CONFIRMAREA COMENZII
Confirmarea comenzii împreună cu un rezumat complet va fi trimis la adresa de email pe care ați specificat-o în formularul de comandă. Dacă ați găsit vreo abatere, vă rugăm să ne informați imediat. Suntem capabili să modificăm comanda înainte ca ea să fie trimisă.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

1) SISTEM RAMBURS
Metoda de plată cel mai mai frecvent utilizată. Curierului achitați contravaloarea produselor specificată în comandă , la momentul livrării și primirii produselor.

2) TRANSFER BANCAR
Plata se poate face în avans prin transfer bancar în contul nostru. La trimiterea comenzii apar date necesare pentru transferul de bani- suma, numărul contului bancar, simbolul variabil. Aceste informații vor fi transmise simultan la confirmarea comenzii pe adresa dvs. de email. După efectuarea plății, banii sunt transferați pe contul nostru în timpul a 1-3 zile lucrătoare. Imediat după notificarea plății în contul nostru vă trimitem produsele (dacă sunt la depozit). La primirea coletului nu achitați nimic firmei de curierat.

3) CARD DE CREDIT
Acceptăm următoarele carduri:
  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

SUSȚINEM SITEMUL 3D-SECURE – GARANTEAZĂ SECURITATEA PLĂȚII PE INTENET CU CARDURI DE CREDIT/DEBIT

Care sunt avantajele plăți cu card credit/debit?
  • Viteza plății - spre deosebire de plata prin transfer bancar nu este necesar să se aștepte până la 3 zile. La înfăptuirea plății până la ora 22 produsul va fi livrat în următoarea zi lucrătoare (dacă este în stoc).
  • La momentul primirii produsului nu aveți nevoie să aveți bani.
Este procesul de plata prin card credit/debit sigur?
  • La acceptarea cardurilor de plată utilizăm sistemul 3D-Secure soluția celei mai moderne aplicații de card internationale a Asociației MasterCard și Visa, care mărește securitatea plății cu card pe internet.
  • Datele personale din card la introduceți la cea mai securizată interfață bancară.
  • Nimeni din angajații noștri nu va avea acces la datele personale a cardului dvs.

CONDIȚIILE DE LIVRARE ȘI TRANSPORT PENTRU ROMÂNIA

Pentru fiecare comanda percepem pentru transport o taxă de ambalare de 4 lei și o taxă de transport conform prețurilor actuale. Pentru comenzile de peste 50 lei taxa de ambalare e GRATUITĂ. Taxa de transport este GRATUITĂ la comenzile de peste .

Modul de livrarePrețulCând voi primi coletul?
Cargus 15 lei comenzile facute pana la ora 13:00 – sunt livrarate in 2 zile muncitoare
GLS 15 lei comenzile până la ora 16:30 - vor fi trimise în 3 zile lucrătoare
NB. Timpul de livrare e valabil dacă produsele sunt în stoc.

Produsele dumneavoastră sunt trimise de noi prin colaboratori GLS sau Cargus.

Produsele comandate pe care le avem în stoc, vi le expediem în aceiași zi. Dacă ați selectat firma de curierat GLS până la ora 16:30, după aceasta ora, în urmatoarea zi muncitoare. Dacă ați selhat firma Cargus pînă la ora 13:00, după această ora, în urmatoarea zi muncitoare.

Dacă produsul nu este în stoc, se gestionează perioada de expediere din lectura “Perioada de expediere” indicată pentru fiecare produs. Dacă perioada de expediere va fi mai mare, vă vom contacta.

Cargus

Expedierea comenzii costă 15 lei, taxele poștale sunt gratuite pentru comenzile care depașesc suma de 499 lei.

În ziua livrării coletului de către firma de curierat Cargus, veti primi de la noi un email informativ.

Prin firma de curierat Cargus coletul va fi livrat în 2 zile de la expediere. În ziua livrării veți primi un sms și un e-mail cu informații despre ora estimabilă de livrare și suma pentru achitare. Înainte de livrarea coletului veți fi contactat(ă) pentru a specifica ora livrării.

În cazul în care livrarea va esua, veti primi o notificare, iar agentul va mai incerca să livreze coletul din nou următoarea zi muncitoare.

Dacă destinatarul nu a putut fi contactat nici a doua oară, acesta va primi o notificare în care va fi informat, că coletul va fi trimis către depozitul firmei de curierat Cargus. Coletul va putea fi retrimis sau preluat personal de la depozit pe parcursul a 5 zile lucrătoare. După expirarea perioadei de reținere, curierul Cargus ne va trimite coletul înapoi.

Este posibilă plata prin ramburs agentului, care va livra coletul.

GLS

Pe o comandă percepem o taxă curiera de 15 lei. Taxele de transport nu se percep la comenzile cu o valoare mai mare de 499 lei.

Furnizorul GLS în ziua primirii coletului pentru expediere vă va trimite prin e-mail confirmarea că a primit coletul și în același timp vă va informa, când va fi livrat coletul. E-mailul conține numărul coletului și prețul pentru achitare ramburs.

În dimineața zilei de livrare, destinatarul va primi o notificare ce conține numărul de telefon al curierului, serviciul clienți și un interval de trei ore în care este presupusă livrarea.

În cazul ratării livrami, destinatarului îi va fi trimis un email cu o notificare despre non-livrarea coletului. Prin intermediul linkului din acest email, destinatarul poate cere încă o livrare suplimentară și –livrare în alt termen, la o altă adresă, ridicarea directă a coletului de la depozitul GLS sau refuzarea coletului. Puteți cere acest serviciu pentru toate coletele sau la fiecare colet separat. În cazul unei ratări de livrare furnizorul GLS va întreprinde încă două încercări de livrare a coletului.Coletul se păstrază la depozitul GLS 5 zile. După expirarea perioadei de preluare, furnizorul GLS va întoarce coletul înapoi expeditorului.

Informația despre statutul coletului dvs. poate fi obținută prin intermediul Track & Trace.

ADRESA PENTRU RECLAMAȚII ȘI PLÂNGERI, RETRAGERE DIN CONTRACT, RETURNAREA SAU SCHIMBAREA PRODUSELOR.


Centrul de distribuție
Depozit Frogman (Vivantis a.s.)
Comuna Bors,
Sat Santion Nr.1/A, E79
417078 Sintion


RETURNĂRI

Termen de garanție

Noi oferim clienților noștri o perioadă de garanție de 24 de luni, la unele produse perioada e mai lungă .

Pentru ceasuri oferim o perioadă de garanție mai lungă, termen de 36 de luni, pentru altele e mai scurtă (ceas de a doua calitate).

Pentru produse de moda Desigual, Guess, Calvin Klein și Tommy Hilfiger oferim un termen de garanție de 6 luni (în conformitate cu condițiile comerciale a distribuitorului nostru).

Pentru bijuterii din metale neprețioase, piele, piele sintetica, material plastic și textile oferim un termen de garanție de 6 luni (în conformitate cu condițiile comerciale a distribuitorului nostru).

Dacă pe produs, ambalaj sau în manualul de instrucțiune e indicat aparte în conformitate cu reglementările speciale limita de utilizare, perioada de garanție se încheie la expirarea acestei limite de utilizare.

Pentru produsele cosmetice, termenul de de valabilitate minim e indicat prin cuvintele "valabil până la". Data de valabilitate nu poate fi stabilită pe ambalajul produsului, a cărui termen de valabilitate depășește 30 de luni. Pentru aceste produse se utilizează un simbol al recipientului deschis pe cremă, în interiorul căruia este o indicată perioada în care produsul poate fi utilizat după deschidere. Astfel, în cazul în care e stabilit simbolul 12M, înseamnă că crema trebuie să fie utilizată pănă la 12 luni după deschidere.

Perioada de garanție începe de la primirea produselor livrate cumpărătorului. Termenul de garanție se prelungește pentru o perioadă dacă s-a efectuat reparația produsului în perioada de garanție . În cazul dacă produsul se schimbă pe alt produs nou perioada de garanție începe din nou la primirea produsului nou.

Certificat de garanție

În cazul în care certicatul de garanție nu este inclus în produsele originale de la producător, se înlocuiește cu un document de cumpărare, care este parte din conținutul produsului livrarat. Acest document nu este obligatoriu pentru depunerea unei returnări.

Cum depun o reclamație

În orice situație, ne străduim să mergem în întâmpinarea clienților noștri. În cazul în care consumatorul va găsi la produsul cumpărat un defect pe perioada termenului de garanție, are dreptul să facă o reclamație.

Trimiteți-ne produsul reclamat (dacă e posibil și copia contractului de cumpărare și certificatul de garanție, eventual și o scrisoare cu o scurtă descriere a defectului) pe adresa noastră.

Dacă vreți să returnați produsele cosmetice din motivul reacției alergice adăugați la produsul destinat returnării și raportul medical, pe care îl vom folosi la depunerea reclamației la distribuitorii/producătorii noștri.

Adresa pentru returnare:

Centrul de distribuție, Depozit Frogman (Vivantis a.s.), Comuna Bors, Sat Santion Nr.1/A, E79, 417078 Sintion

Contactul pentru returnare:

Email: plangere@vivantis.ro
Tel: +40 312 295 132

Despre primirea produsului returnat vă vom informa până la 2 zile lucrătoare de la primirea produsului la procesul de returnare sub formă de protocol de reclamație trimis pe adresa dvs. de email.

Soluționarea cererilor de returnare

Soluționăm cererile de returnare în termen de 30 de zile de la primirea produsului returnat. În cazul dacă reclamația nu este soluționată în acest termen vă schimbăm produsul pe un produs nou sau vă întoarcem banii după solicitarea dvs.

Despre modul de soluționare a cererii de returnare, clientul este înștiințat pe e-mail sub forma înregistrării în raportul de reclamație.


SUNTEM AICI PENTRU VOI

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați!

Operatorii noștri sunt dispuși să vă ajute cu selectare și cumpărare în de fiecare zi lucrătoare de la 9 până la ora 17.

Email: info@vivantis.ro
Tel: +40 312 295 132

info@vivantis.ro9-17 +40 312 295 132
Alegeți din 32 817
de produse
x

Cu mare drag adaptăm ofertele personalizate pentru Dvs, și pentru ca să reușim, utilizăm fișierele cookie. Utilizând acest site, vă dați acordul pentru utilizarea cookie.
OK Mai multe informații

prvni