Reclamații
Ne străduim să achiziționăm pentru Dvs. produse calitative de la furnizori autorizați. Dacă produsul încetează să funcționeze, vă oferim fie reparație rapidă, fie înlocuirea produsului sau rambursarea banilor.
Unde să returnez produsul
- Vivantis-Frogman
- Str. Borsului, Nr.56,
- 410605 Oradea, Bihor
Puteți să găsiți informații suplimentare cu privire la soluționarea reclamațiilor în rubrica Returnări.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Luni - Vineri
9:00-19:00
Întrebări frecvente
În cazul consumatorilor pentru soluționarea reclamațiilor avem un termen de 30 de zile. Acest termen este valabil dacă avem de la Dvs toate informațiile și elementele necesare. În general soluționăm reclamațiile mai devreme.
În cazul reclamațiilor de la cumpărătorii care nu sunt consumatori (pe factura este indicat CIF-ul), suntem obligați să soluționăm cererea de reclamație într-un termen rezonabil sau de comun acord.
Aveți nevoie de contractul de vânzare, ca dovadă a achiziționării, sau certificat de garanție. Vă rugăm să descrieți, cât mai exact posibil defectul produsului reclamat. Vă recomandăm să utilizați formularul pentru reclamație (îl puteți descărca AICI) În cazul în care reclamați produsul din cauza reacțiilor alergice, anexați în colet și raportul medical, necesar pentru a depune plângerea către furnizorii/producătorii noștri.
Nu, ambalajul nu face parte din procedura de reclamație. Cu toate acestea, dacă aveți disponibil ambalajul original, acesta va contribui la protecția produsului în timpul transportului. Vă rugăm să împachetați cu atenție bunurile pentru a evita deteriorarea produsului în timpul transportării.
Da, vă rugăm să returnați produsul împreună cu accesoriile acestora. Uneori cauza defecțiunei poate fi de la accesorii și service-ul autorizat va solicita și livrarea acestora. Acest lucru ar prelungi în mod inutil timpul pentru reparația produsul.
Da, dacă reclamați accesoriile, se recomandă să furnizați și produsul. În general, accesoriile nu pot fi reclamate separat.
Produsul reparat sau bunul nou înlocuit (în cazul în care reparația a fost imposibilă) se va livra pe adresa Dvs. de livrare, prin firma de curierat.
- Vă rugăm să contactați serviciul relații cu clienții.
Cel mai probabil o să pierdeți datele. Service-ul autorizat va readuce smartwatch-ul la setările originale din fabrică. Vă recomandăm să faceți o copie de rezervă pentru toate datele din dispozitiv.
Da, e posibil. Persoana autorizată trebuie să dețină raportul de reclamație.