Parfumuri divine de la un designer divin
Designerul vestimentar italian Giorgio Armani s-a născut în anul 1934 și este una dintre cele mai statornice celebrități din industria modei din toată lumea. Liniile curate și croiala potrivită îi sunt specifice, de altfel, o regulă și pentru parfumurile sale. Se spune că cel mai de succes designer italian a fost trimis pe pământ direct din ceruri, dar gurile rele spun că mai degrabă a fost influiențat de rivalitatea cu un alt gigant al modei, Gianni Versace.
Astăzi, casa de modă care poartă numele fondatorului său se mândrește cu mai multe branduri, care crează totul, de la moda de lux și parfumuri, până la mobilier și textile luxoase pentru casă. Când tânărul Giorgio intrase la facultatea de medicină, probabil că nu i-a trecut prin minte că, în loc de corpuri umane, într-o zi va vindeca spiritele și gusturile. În acel moment, el era fascinat de fotografie, așa că îl interesau mai degrabă în vitrinile magazinelor decât cabinetele medicale.

American Gigolo în costume Armani
În 1971, Armani a decis că poate realiza ceva mult mai bun, decât ceea ce vedea în vitrine, așa că împreună cu prietenul său Sergio Galeotti a fondat compania Armani. Inițial creau doar haine pentru bărbați, pesta câțiva ani, însă, au adăugat și piese de modă pentru femei. Marca Armani a pătruns literalmente în rândurile celor mai vestite branduri, în anul 1980, când Richard Gere a purtat un costum care i se potrivea fantastic în pelicula American Gigolo.
Armani alege foarte grijuliu fețele și modelele. Din anul 2006, după moartea scandaloasă a modelului Ana Carolina Reston, care a decedat în urma unor diete și în numele unei figuri „perfecte”, a interzis la spectacolele sale modelele emaciate.

Spuneți „Sí“
Atunci când creează parfumuri și arome, Armani este inspirat de natură, frumusețea și eleganță feminină, dar și de călătoriile din toată lumea în diverse destinații interesante. Rezultatul apoi sunt parfumurile superbe și populare, dintre care Acqua di Gio și Armani Code sunt topul absolut. Ambele parfumuri au varianta pentru bărbați și femei.
În timp ce prezintă creațiile de modă Armani preferă manechine tinere necunoscute și face astfel să iasă în evidență anume modelul, în parfumuri mizează pe certititudine și le asociază cu fețele vedetelor. Un succes enorm a avut unirea actriței Cate Blanchett și a parfumului Sí în 2013 și apoi din nou în 2017 pentru următoarea ediție a parfumului Sí Passione.