Politica de confidențialitate pe Vivantis.ro

Pagina Vivantis.ro vă este ajustată dumneavoastră. În baza comportamentului dumneavoastră pe web personalizăm conținutul și vă afișăm ofertele și produsele relevante. Făcând click pe butonul „Înțeleg” sau pe oricare alt link în afara acestei bare, sunteți de acord cu utilizarea cookies și oferirea datelor despre comportamentul dumneavoastră pe web, pentru a vă afișa publicitatea țintită pe rețelele sociale și de publicitate sau pe alte pagini web. Personalizarea și reclama țintită pot fi oricând dezactivate în Setări confidențialitate.

COVID - 19 informații actuale și întrebări frecvente
2 luni pentru întoarcerea
Serviciul Clienți  [email protected] | +40 312 295 132
Menu

Dragi clienți,

chiar dacă situația nu este ușoară pentru mulți dintre voi astăzi, am dori să vă informăm că suntem alături de dvs.♥ Expedierea coletelor dvs. nu este afectată de situația actuală.
In întreaga noastră companie Vivantis, am pus în aplicare măsuri de igienă și prevenire pentru a proteja sănătatea angajaților noștri, eliminând în același timp riscul de a transmite orice infecție. Am implementat toate aceste măsuri în timp util, atent și în conformitate cu reglementările Guvernului Romaniei.
În același timp, dorim să vă asigurăm că avem suficient stoc pentru cel puțin 3 luni, în timp ce ne reînnoim constant inventarul. 


Pentru a răspunde rapid la întrebările dvs., am întocmit o listă de întrebări frecvente și răspunsuri FAQ.

 

Suntem aici cu dvs. și va ținem pumnii.
 

Michal Spak
General manager



 


 

Listă de întrebări frecvente:


Pot achita coletul în numerar la livrare?

Acest mod de achitare este acceptat, dar în situația actuală vă rugăm să alegeți de preferință plata on-line, adică plata cu cardul sau transferul bancar. Conform măsurilor ordonate, vă recomandăm să achitați comanda online, adică prin card de plată sau transfer bancar.Vă mulțimim.

 

Ce măsuri de igienă ați implimentat la livrarea coletelor?

În situația actuală, vă recomandăm să folosiți una dintre formele de plată on-line, adică plata în avans cu cardul sau prin transfer bancar. Unii transportatori mai acceptă plata în numerar la livrare, situația însă se schimbă în continuare și livrarea coletului ar putea deveni mult prea  complicată.

 

Unde este coletul meu? Comanda nu mi-a fost livrată în termenul promis.

Ne cerem scuze pentru complicațiile, cauzate de situația actuală. Vă rugăm să urmăriți traseul coletului dvs. pe linkul (Tracking), pe care îl veți găsi în e-mailul cu informația despre livrarea coletului. Operatorii noștri fac tot posibilul, pentru a afla statutul actual al coletului, dar au la dispoziție aceleași informații de care dispuneți și dumneavoastră. Vă mulțumim.

 

Ce înseamnă dacă data livrării pentru produsul selectat durează câteva zile?

Ținând cont de situația actuală, unele articole sunt mai solicitate decât de obicei. Pentru mărfurile care sunt în drum de la de la furnizor spre noi, este indicată data aproximativă a livrării. Despre data exactă de livrare veți fi anunțat prin e-mail.


 

Pot schimba locația de livrare a coletlui?

Pentru asistență vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40 312 295 132
 

 

Cum pot anula comanda?

Scrieți-ne la [email protected] și vă vom ajuta.


 

Am nevoie de factură

Vă rugăm să ne scrieți datele dumneavoastră de facturare la [email protected]


 

Pot comanda produse peste hotare?

Nu, momentan nu putem livra colete în alte țări decât România.

zile
:
ore
:
minute
:
secunde