Politica de confidențialitate pe Vivantis.ro

Pagina Vivantis.ro vă este ajustată dumneavoastră. În baza comportamentului dumneavoastră pe web personalizăm conținutul și vă afișăm ofertele și produsele relevante. Făcând click pe butonul „Înțeleg” sau pe oricare alt link în afara acestei bare, sunteți de acord cu utilizarea cookies și oferirea datelor despre comportamentul dumneavoastră pe web, pentru a vă afișa publicitatea țintită pe rețelele sociale și de publicitate sau pe alte pagini web. Personalizarea și reclama țintită pot fi oricând dezactivate în Setări confidențialitate.

Flash Sales până la -72 %: Chiar acum bestsellere într-o promoție fulger
2 luni pentru întoarcerea
Serviciul Clienți  [email protected] | +40 312 295 132
Menu

Femei espadrilky Champagne Shimmer Synthetic Petra

Brand: TOMS Cod: mTS0081

Parametrii

Culoare de bază
bej/crem
Material
sintetic
Ornament
alt

Produsul este, de asemenea, în secțiunile

Brand: TOMS

Sursă de inspirație pentru marca TOMS (Shoes Maine, "Boots of Tomorrow") a fost un mod umanitar oamenii de afaceri americani și călătorii Blake Mycoskieho în Argentina. Aici a lucrat timp de mai multe luni, ca parte a unei organizații de caritate din Buenos Aires copii mahalale înmânat pantofi uzate. Nu a fost atât de multă sărăcie că majoritatea copiilor nu a detinut nici o pereche de pantofi și a mers cu picioarele goale, astfel pe tot parcursul anului. Acesta prezintă mai multe dificultăți - ambele restricții de sănătate privind circulația, și că este un copil desculț o barieră pentru intrarea la școală - fie pentru copilul ei fără pantofi sau nu, sau nu este din motive de igienă admise. Toți dl Blake Mycoskieho inspirat suficient pentru a crea un brand, al cărui mesaj principal este "One pentru One" - pentru fiecare cumpărat o pereche de pantofi pentru a dona o nouă pereche de pantofi de un copil care are nevoie.

Mai multe

Sursă de inspirație pentru marca TOMS (Shoes Maine, "Boots of Tomorrow") a fost un mod umanitar oamenii de afaceri americani și călătorii Blake Mycoskieho în Argentina. Aici a lucrat timp de mai multe luni, ca parte a unei organizații de caritate din Buenos Aires copii mahalale înmânat pantofi uzate. Nu a fost atât de multă sărăcie că majoritatea copiilor nu a detinut nici o pereche de pantofi și a mers cu picioarele goale, astfel pe tot parcursul anului. Acesta prezintă mai multe dificultăți - ambele restricții de sănătate privind circulația, și că este un copil desculț o barieră pentru intrarea la școală - fie pentru copilul ei fără pantofi sau nu, sau nu este din motive de igienă admise. Toți dl Blake Mycoskieho inspirat suficient pentru a crea un brand, al cărui mesaj principal este "One pentru One" - pentru fiecare cumpărat o pereche de pantofi pentru a dona o nouă pereche de pantofi de un copil care are nevoie.

TOMS
zile
:
ore
:
minute
:
secunde