Asigurarea coletului

În cazul pierderii, ne-livrării sau deteriorării coletului în timpul transportului, vă vom trimite imediat produse noi sau vă vom rambursa banii. Dacă coletul este deteriorat, tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți poze, ca să vedem ce s-a întâmplat în drum. Acest lucru vă va reduce timpul de așteptare  pentru soluționarea situației, adică nu va fi aplicată perioada legală standardă de 30 de zile.

Procedura de solicitare a rambursării pachetului:

Dacă constatați că pachetul sau produsele din acesta sunt deteriorate, urmați acești pași:

  1. Faceți o fotografie cu datele de livrare, numărul coletului și produsele. Vă recomandăm să faceți mai multe poze, inclusiv detaliile deteriorării. (aici vă oferim un exemplu cum arată eticheta)
  2. Scrieți-ne la [email protected]  din e-mailul pe care l-ați indicat în comandă, atașați pozele și numărul comenzii.
  3. Vă vom contacta imediat și vom stabili împreună ce metodă de soluționare vă convine mai mult(produse noi, rambursarea banilor sau ...).

Întreaga procedură este foarte simplă și rapidă, durează de obicei 3-5 zile. În așa mod veți evita perioadă de 30 de reclamație către transportator.

Atenție, această rambursare nu se aplică la retragerea din contractul de cumpărare sau procedurilor ulterioare de reclamație.

Cum să fotografiați coletul deteriorat

Cum arată eticheta coletului