Am primit alt produs
Ați primit alt produs decât cel comandat? Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.
Vă rugăm să ne informați în cel mai scurt timp posibil, cu privire la produsul care a fost livrat greșit. Vom analiza situația și vom găsi o soluție.
Unde să returnez produsul
Vă rugăm să returnați bunurile către departamentul de reclamații. În acest caz, procedați după cum urmează:
- Completați și printați formularul pentru "Retragere din contract" (îl puteți descărca AICI). Informațiile necesare, pentru a completa acest formular, sunt indicate în contractul de vânzare-cumpărare prezent în colet. În formular ca motiv de returnare, indicați "Înlocuirea bunurilor".
- Produsele trebuie să fie în starea în care le-ați primit. În acest caz, vom rambursa prețul integral al bunurilor.
- În cazul în care returnați produse de gen Smartwatch etc., este necesar să dezinstalați toate aplicațiile și datele care au fost instalate, anulați și înregistrarea de pe site-ul recomandat de către producător.
- Împachetați cu atenție bunurile, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul traseului. Nu uitați să puneți în colet formularul completat pentru retragere din contract.
- Trimiteți bunurile către:
- Vivantis-Frogman
- Str. Borsului, Nr.56,
- 410605 Oradea, Bihor
Puteți să găsiți informații suplimentare cu privire la soluționarea reclamațiilor în rubrica Returnări.
- Contactați Serviciul nostru de relații cu clienții, aici vă oferim informația necesară și putem să comandăm un retur pentru Dvs.
- Împachetați cu atenție produsele pentru a preveni deteriorarea în timpul transportării.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.