Arome mitice Versace
Gianni Versace, vizionarul care a schimbat lumea modei, provenea din una dintre cele mai sărace zone din Calabria, Italia. În copilărie, în loc să se joace, el și frații săi au cusut nasturi și au brodat ornamente pe haine în atelierul de croitorie al mamei lor. Când la vârsta de 10 ani a schițat și realizat prima sa rochie, nimeni nu bănuia că modelele lui Gianni vor fi purtate într-o zi de cele mai mari icoane din industria modei.
Pentru o vreme, a crezut probabil că ar fi mai bine să studieze arhitectura, dar la 25 de ani s-a mutat la Milano și a început să confecționeze piese de modă pentru companii renumite. În 1978, împreună cu fratele său Santo și sora sa Donatella, și-a fondat propria marcă, Versace. Ca logo a ales capul unei meduze, o creatură mitică, care te face să te pietrifici când o privești. Inspirația din mitologia și arhitectura Greciei și Romei antice i-a ghidat munca de-a lungul timpului.

Versace pentru amante
Gianni era conștient că brandul avea nevoie nu doar de îmbrăcăminte, așa că, treptat, a adăugat în portofoliul său bijuterii, accesorii și, mai ales, parfumuri Versace, care reflectă natura dezlănțuită, frumoasă și erotică. În 1981, a văzut lumina zilei Gianni Versace For Women, un parfum senzual chypre plin de dorință și pasiune. În acest vreme, în Italia se folosea un motto care afirma: "Dacă Armani îmbracă soțiile italiene bogate, Versace îmbracă amantele". Și anume primul parfum Versace a susținut această afirmație.
Diamant printre parfumuri
Parfumul emblematic al mărcii Versace este Bright Crystal din anul 2006. Flaconul inconfundabil, cu un diamant uriaș de sticlă în loc de capac, este o bijuterie în sine. Acest parfum floral proaspăt este apreciat de femeile din întreaga lume, așa că nu este de mirare că se află în mod regulat în fruntea topurilor de popularitate.
Cristalul strălucitor este un parfum hipnotizant pentru femeia senzuală, care este captivată de notele de yuzu și rodie care se scurg peste cuburile reci de gheață. Apoi, vine rândul unui cocktail nobil și feminin compus din flori de magnolie, bujor și lotus.
Printre celelalte parfumuri de top ale mărcii se numără Versace Versence, Versace Eros pentru bărbați, Dylan Blue și Versace The Dreamer. Marca se gândește în egală măsură la femei și bărbați, motiv pentru care majoritatea parfumurilor au întotdeauna o variantă pentru femei și bărbați. Nu putem trece cu vederea nici aftershave-urile pentru bărbații sexy.
